wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Mazandaran

"سال جهش تولید با مشارکت مردم"

زیارلاریمی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران:
خدمت به زیست بوم بخش کشاورزی مازندران اولویت سازمان است

زیارلاریمی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران در بازدید از واحد تولیدی اکسیرساز شمال با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران وارد دهه سوم فعالیت و خدمات‌رسانی خود در حوزه کشاورزی شد افزود: یکی از رویکردهای این سازمان، تعامل بین صاحبان دانش که اعضای سازمان هستند و صاحبان سرمایه که واحدهای تولیدی هستند بوده که این تعامل و ارتباط با انتقال دانش فنی و تکنولوژی و عرضه آن در زیست‌بوم بخش کشاورزی استان پررونق‌تر خواهد شد.
زیارلاریمی رسالت اصلی سازمان را مهارت‌‌آموزی و دانش‌افزایی دانش آموختگان رشته کشاورزی عنوان کرد و افزود: رویکرد سازمان از ارائه خدمات دستمزد محوری به سمت دانش‌مزد محوری تغییر یافته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه در مدت 6 ماهه گذشته بیش از 30 واحد صنعتی مرتبط با حوزه کشاورزی را بازدید کردیم افزود: تعامل بین سازمان و مدیریت شهرستان‌ها تعاملی خوبی هست و تلاش می‌کنیم این تعامل و همکاری در آینده بهتر شود تا اینکه بتوانیم خدمتی را به جامعه کشاورزی استان داشته باشیم.
زیارلاریمی افزود: امروز افتخار حضور در یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه صنایع وابسته به کشاورزی هستیم و این حوزه از دغدغه‌های ما نیز بوده، بلحاظ اینکه دنیا به سمت کشت گلخانه‌ای رفته و ما نیز به ناچار باید به لحاظ مزیت‌هایی که کشت دررمحیط های کنترل شده دارد به این سمت حرکت کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه 13 شرکت پیمانکاری ساخت گلخانه در استان وجود دارد که مجوزشان را از سازمان گرفتند افزود: با این ظرفیتی که در استان هست بیش از 70 درصد گلخانه‌های مازندران توسط شرکت‌های پیمانکار غیر بومی ساخته می‌شود و ما در حال بررسی راه کار و احصای رفع این موضوع هستیم که اولویت با پیمانکاران داخل استان باشد.
زیارلاریمی در پایان تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان این آمادگی را دارد که با همکاری و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان برای فارغ‌التحصلان، دانش‌افزایی داشته باشد و در خدمت صنایع مستقیم و غیر مستقیم حوزه کشاورزی باشد.

تماس با سازمان

نشانی : ساری - کمربندی غربی - جنب رستوران اکبر جوجه - کوچه ولیعصر -سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران
کدپستی :  83866-48156
تلفن تماس :  5-01133609141
شماره فکس : 01133609144

گالری تصاویر

نقشه

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.