wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Mazandaran

"سال جهش تولید با مشارکت مردم"

به گزارش روابط عمومی سنم استان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دکتر حسین مرادی رئیس دانشگاه، هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه را ایجاد همکاری بین دانشگاه و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان بیان نمود.

رئیس دانشگاه افزود: همکاری در برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی علمی و پژوهشی کوتاه مدت مجازی و حضوری، هماهنگی در انجام بازدیدهای علمی با توجه به ظرفیت طرفین، همکاری و مشارکت در حمایت و اجرای پروژه های تحقیقاتی با بهره گیری از پتانسیل موجود طرفین، همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، همکاری در استفاده از ظرفیتهای آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه و همچنین همکاری در استفاده از ظرفیت مرکز رشد دانشگاه و ایجاد واحد فن آور از موضوعات مهمی است که با امضای این تفاهم نامه به دنبال آن هستیم.

دکتر مرادی اظهار داشت: همکاری در استفاده از ظرفیت سازمان در ایجاد مراکز مهارت آموزی و توان افزائی مراکز انتقال دانش و تکنولوژی کشاورزی، همکاری های مشترک در استفاده از ظرفیت های فرهنگی ورزشی و رفاهی طرفین و همچنین در اختیار قرار دادن فضای مناسب و کافی جهت استقرار نمایندگان طرفین از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه می باشد.

وی بیان داشت: دانشگاه می بایست ماموریت محور باشد و کلیه تفاهم نامه ها و قراردادهایی که از طرف مدیریت ارتباط با صنعت، کاربردی و جهت پیشرفت کشاورزی استان باشد برای دانشگاه خوشایند هست.

 وی در خصوص تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: بر اساس تفاهم نامه، با پیگیری و تلاش مجدانه طرفین، گام های موثری برای ارتقاء توان دو جانبه در حل مشکلات و توسعه علمی تحقیقاتی ، بهره‌وری و حمایت و پشتیانی بویژه از دانشجویانی که بعد از دانشگاه می بایست در کارهای اجرایی فعالیت داشته باشند، برداشته خواهد شد.

 دکتر مرادی به سیاست ها و خط مشی های وزارت عتف در خصوص آمایش رشته ها اشاره داشته و خواستار آن شد در این خصوص نیز همکاری فی مابین وجود داشته باشد.

دکتر زیار لاریمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در این نشست اظهار داشت: هدف اصلی تشکیل سازمان ، ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی در راستای افزایش مهارت آموزی می باشد و یکی از رسالت های سازمان را استفاده از فضاهای تولیدی برای عملیات محور نمودن دانش ها و کاربردی نمودن آن ها اعلام داشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به طرح سدات (سهم دانش از تولید) اشاره داشت که نقش دانش و علوم در تولید را معرفی خواهد کرد.

تماس با سازمان

نشانی : ساری - کمربندی غربی - جنب رستوران اکبر جوجه - کوچه ولیعصر -سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران
کدپستی :  83866-48156
تلفن تماس :  5-01133609141
شماره فکس : 01133609144

گالری تصاویر

نقشه

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.